rubrik

Hej jag heter Camilla och är döööd. Klev upp klockan 6 (typ) igår och somnade inte för än halv 3 pga missförstånd hit och dit med pöjkn min. Så idag är jag sjukt jävla död. Jag hade en sjukt ovärd dag idag förresten ;P Klev upp vanlig tid och kom i tid (typ) 1 min sent men det räknas inte. Och på den lektionen hade vi betygsamtal och resten av tiden gjorde man ingenting. Sen hade vi 3 timmars hål, sen klassråd, sen egentligen har jag webbdesign men vår lärare är i Thailand och då fick vi vikare, så vi fick sluta efter hon hade tagit närvaron. VÄÄÄÄRT!
Jag kan lova att jag inte är dååligt sugen på denna kladdkaka!!

Kommentarer
Postat av: Lodell

ja men verkligen!!! ;D HAHA

2011-01-12 @ 19:21:37
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0