det forsar

hej min sköna bönor.
Det är ju helt sinnes vad det regnar ute! Det smattrar sjukt mycket på fönsterbrädan så det är inte ens mysigt.
*
Igår slutade jag vid 18.00, vilket var otroligt skönt. Men jag var så jäkla trött när jag kom hem så jag låg nästan o halvsov hela kvällen, tur jag är social :P
*
Idag väntas det också jobb, samma tid som igår dvs 12-18. Efter det så blir det bio med marcus o matte då vi ska se Parry Hotter. Jag vet inte varför, men jag taggar absolut inte o se den på bio. Jag har inte sett någon HP film på bio och det känns nästan bara ovärt. Inte värt pengarna tycker jag :) Menmen, i gott sällskap blir det säkert kalasbra.
*
Nu kanske jag ska slänga i mig lite mat osv, börjar bli lite hungrig faktiskt :) Meeenneee, vi hörs väl när vi hörs antar jag. Ni får hane så brå då! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0