grönt är skönt

FAAAN vad jag hatar rean och min tanke: "jag får ju lön snart..". Haha, det innebär att jag går och blir lite kläder och skor rikare. Ja, ni läste rätt, skor igen ^^ Men rea och 99:- paret. Heh, inte helt fel kanske.
Jag är dock inte säker på om dom är fina över huvudtaget... Jag tänker mig att dom kommer att bli det om man matchar med rätt kläder, men man vet ju aldrig. Får fan lägga ut dom på tradera senare eller ngt om det skiter sig. 
Här har vi det första paret. Pärongröna - jag tycker dom var så söta med sin pastelliga färg, så jag tyckte att det borde man kunna matcha till något rätt enkelt.
Här är mitt Ess med stort E! Jättegröna och jättekonstiga, men på något vänster tycker jag om dom iaf.. :S Vi får väl se. Nackdelen med att se dom på hemsidan är ju att skorna ser så fruktansvärt långa ut. Typ storlek 45 på alla skor så att dom ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig xD

Kommentarer
Postat av: Josefine

hweres the shoo sale?

2011-07-18 @ 16:36:13
URL: http://josefinehammarstrom.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0