håhåjaja

ooooo herre min skapare, vad jag har haft tråkigt hela jäkla dagen. Ingenting har hänt alls och jag har typ suttit vid datorn.. och varit arg .... och surat. Hehe ^^ Jag vill baka en sockerjävlakaka, men marcus har kopplat in ngt som låter i ett uttag som han använder i badrummet (han renoverar), så jag kommer säkert göra så några proppar flyger eller något. Och NÄÄ, jag kan inte fråga honom för jag är arg. Man får inte välta mina finskor som står i hallen med massa smutsiga maskiner och INTE ta bort skorna. Hej bitterfittan idag, ingenting är bra.
Jag är sugen på godis. Vill inte äta mat. Jag vill ha godis. Från godishuset. En fet påse. Även kallad storpåse. Jag vill ha det nu. Jag funderar på att sno bilen faktiskt. ps, har körkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0