långdag

Hejsan :)
Det blev tydligen en längre dag än vad jag hade tänkt mig. Vi trodde att en till personal skulle komma vid 18 och jobba till 04.00 inatt, men det var uppenbarligen ingen personal insatt. Jag var springare till kl. 18.00 sen fick jag gå på övertid till 21.15. Det funkade ju det med, men fyfaaan va stressigt det var på slutet. Många larmade samtidigt osv så vi fick nästan springa överallt. Jag o syrran var helt dyngsvettiga när vi var klara ^^ haha. Jag hade t.o.m glömt bort att äta middag idag och kom på det vid halv 8 då jag blev lite hungrig ;) Bra där!
*
Men iaf, men andra ord så blev det inge Parry Hotter för mig inte. Marcus fick gå med två grappar istället vilket han nog inte tackar nej till :) Jag har köpt mig lite snarra o ser Dexter. Det är fan en grym serie som jag ska börja se! :O

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sv: Åh tack Camilla!! Och jaa, förstår det, det känns inte direkt som en historia som aldrig berättats förut. Det känns som något som alla går igenom nån gång i livet .. ;/

2011-07-24 @ 23:25:10
URL: http://josephinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0