lite spontant sådär

Hejhejhallå.
Jag sov alldeles för länge idag också. Klev upp efter 12... Dock var det väldigt skönt om någon undrar.
Igår var det en rolig dag. Igår på dagen gjorde jag då inte så mycket, men vid halv 5 åkte vi till marcus mor för att käka middag. Peter och Anna var också där vilket också var kult. Efter vi hade hängt där ett tag så spontan-for vi på bowling med Peter, Anna, Matte, Lyttis o Victor. Det var faktiskt superroligt, dock klådde jag ej mina tidigare rekord men jag kom iaf över 100..... jag tror mitt rekord ligger på ca 130! ;P
*
Efter vi hade bowlat klart så spontan-for vi på båten för att dricka öl. Jag fick dock köra pojkarna överallt, men det var fortfarande supertrevligt :) Älskar det gänget....ibland när dom inte bara snackar spel ^^ hehe
*
vi åkte hem vid ca 1? skjutsade hem lite folk sen hopp i säng... eller ah... *host*. Vi kom i säng vid ca 3 tiden så att säga ;)
*
Nu ska jag kleta på lite smink och sedan fara på jobbet och torka bajs, hanehej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0