Om min onsdag

Hejallihopa :)
I onsdags var jag o min man på onsdagstrevligheter på stan. Det började med att vi var hemma hos mig i tsjö och åt middag då pappa nämnde att The poodles spelar i stan. Det blev då en övertaggad camilla och en jag-måste-ha-alkohol-för-att-se-dom-marcus ;P Klockan var nu 18.20 då jag körde 100-110 km/h till stan för att släppa av marcus på systemet för att dom stänger 19.00. Vi for hem och drack lite vin o öl innan vi cyklade till stan. Väl där när dom spelade kissade jag på mig några gånger om, blev tårögd och jag var lyckligare än Jesus. Så jääävla bra live att det inte är sant :O (bilder kommer).
Efter dom hade spelat så for jag o marcus till båten för att ta en öl, mycket trevligt må ja då säg. Fick sedan ett sms av min farbror att han sitter på "trädgår'n" och tar en öl och att vi borde komma dit. Vi drack upp o for sedan dit. Det var faktiskt mycket trevligare än vad jag hade trott! :D Efter en öl där skulle vi åka hem, fast först skulle vi på max. påvägen dit skulle vi kissa, hehe ingen får veta var jag har skvätt mitt revir (A)
Efter max for vi hem, var hemma vid ca halv 2.... vadå? Jag började ändå att jobba 06.45 dagen efter ^^
Jag mådde väl inte överdrivet bra så att säga. Ingen sömn typ och bakis, samt förvirrade pensionärer. Bra kombo!
*
På tal om bilderna och videosarna jag spelade in på kameran. Jag mååååste hitta min kamera sladd innan jag kan lägga in dom i datorn, smart! På min skoldator kunde jag stoppa in minneskortet direkt i datorn utan sladd, men det går självklart inte på denna..! Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0