tjååk

Jag jobbar bara på dagarna så jag har som inget nytt att tillägga ^^ Jag kör iaf en liten (int) lista bara för att lixom.
SENASTE: 

1. Personen du tänkte på: Elina (pratar med na)
2. Personen du pussade: Marcus ju
3. Gången du grät: Det var igår (A) 
4. Pizzan du åt: Om några timmar bjuder far min på en hemmagjord sådan 
5. Gången du var i Göteborg: Gothia för 1000 år sedan
6. Gången du var i Stockholm: Stockholm summergames för några år sedan
7. Gången du duschade:
 Igår
8. Gången du sov: ett litet tag sedan.. tlööött
9. Personen som såg dig gråta: marcus 

ANTINGEN ELLER:

10. Svart eller vitt: Svart
11. Hund eller katt:
 Katt alla dagar! Hundar kan hänga sig... 
12. Ut och festa eller hemma och mysa: Det beror helt klart på humöret
13. Tvspel eller datorspel: Datorspel in my <3
14. Singel eller upptagen: Upptagen med Marcus! 
15. Pussas eller kramas: Pussas... osv ;) 
16. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Facebook  
17. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad alla dagar 
18. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise hotel
19. Har du svart, blont eller brunt hår?: grått i grunden, men täcker över det med blont atm
20. Har du blåa ögon eller bruna: blåiga 
21. Choklad eller lakrits: Choklad juu!

ANTAL: 

22. Personer du älskar: OJ, det går inte att säga, det är för många
23. Personer du hatar:
 Det finns 2 personer som jag lätt skulle kunna strypa! 
24. Pojk-/flickvänner du haft/har: 2 riktiga kan man säga. 
25. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Haha, det kan bli otroligt drygt att räkna
26. Glassar du ätit på en dag:
 haha, det har jag ingen aning om ^^ 
27. Nämn någonstans du vill åka till i sommar: Thailand, Grekland, Turkiet (något varmt ställe!!)
28. Gånger du haft minnesluckor: Alldeles för många ggr kan man säga
29. Gånger du varit hög: zero! 
30. Personer du saknar just nu: en del 
31. Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger 

VEM:
32. Vill du kyssa nu:
 Min man! Fast han har fullt upp med att göra om köket ;) 
33. Träffade du senast: Marcus? 
34. Sjöng du senast för: Pensionärerna på jobbet idag, tur att dom inte har så bra hörsel
35. Hade du senast en msn-konversation med: 
syrran?
36. Spelade du tvspel med senast:
 Marcus..? 
37. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Åh, min man såklart :D 
38. Vill du kasta en sten i huvudet på: Som sagt, 2 personer skulle jag vilja kasta en FET sten på xD 
39. Förtjänar att dö: alla dumma ju
40. Är söt: Massor av människor jöh

VAD: 
41. Gör dig glad:
 Då saker går som jag vill 
44. Gör dig ledsen: Då saker inte går som det ska? haha 
43. Vill du helst göra nu: äta :S men det ska jag ej
44. Önskar du att du slapp göra idag:
 Vara vaken 
45. Vill du ha nu:
 en fet påse godis
46. Önskar du dig i födelsedagspresent: En wavemaker från OBH nordica. Ge mig det någon plz? 
47. Längtar du till: Sängen ikväll!! 
48. Tycker du om dina betyg: hahaha... käften! 
49. Något du ångrar: det är klart! 
50. Är det bästa som hänt dig: jag tror faktiskt det är min man
51. Är klockan: 16.12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0