det är sommar!

hej hopp alla söta!
Idag är jag på bättre humör, igår ville jag bara strypa verkligen allting. Jag var inte taggad på klassfest, inte på sommarbalen, inte på riktiga balen, jag kände mig ful i min balklänning, marcus och jag var fula tillsammans, jag var inte taggad på studenten och jag var allmänt arg på ALLT! Man måste älska PMS ;)
*
Som sagt, idag är det en bättre dag då allting känns lättare. 1 juni motherfuckeerrss! ;) Hur sjukt?? Sommar på riktigt :O
Snart går jag ut skolan, sjukaste av det sjukaste i hela vida världen!! :D Men jag gillare.
*
Nu hade jag tänkt att kliva upp ur sängen och äta någon form av frukost. Vad det blir återstår ju att se. Men sedan var min tanke att fara ner på stan och skaffa lite grejer som jag kommer att behöva inom snar framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0