Det kommer att bli en lång dag.

hej dööööd! Jag suger. Igår efter middagen gick både jag och marcus till soffan för att chilla. Jag sa åt honom att inte somna för att då skulle det bli svårt att sova senare. Det fick jag minsann äta upp själv! Han var så mysig så jag somnade också och vaknade där vid 22.00 någon gång. Vi gick och la oss på en gång, meeeeeen jag somnade inte för än vid halv 2 kanske ^^ Bara jättedrygt!
*
Just nu sitter jag i morgonrock och har käkat frukost. Vid halv 10 så ska jag ut till maxi för att kolla på nå grejer till balen till marcus och vid 12 ska jag fara och jobba. 12-21.00 ... sköööön..t. Bra med lite pengar iaf för mina börjar verkligen att ta slut!! :O
*
Juste boys and girls, imorgon äre balen och det är massor som måste fixas innan det!! Lycka mig till att jag inte faller på röda mattan eller snubblar eller vad jag nu kan hitta på. Det värsta är att det faktiskt inte skulle förvåna mig om något skulle hända mig xD
Aja, pusss o kraaammm

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha Lena kommer mosa dig om du missar både lektionen (som rektorn ska komma på), inlämningen av datorerna och klassrådet (Y)

2011-06-08 @ 18:10:40
URL: http://harryboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0