Ge mig!

Jag och min man har snackat om att flytta till en större lägenhet. Det ska vi göra till hösten bara vi hittar en bra, snygg lägenhet med bra utrymme osv :)
Vi var inne och kollade på en idag som jag blev totaaaaaaaaaaalt kär i. Det är en 2a på ca 68 kvadrat och är superfräsch och nyrenoverad! GAH! :D haha, tror dock inte vi kommer att få den, men drömma kan jag ju alltid göra. Jag tänker inte visa några bilder för då kommer alla att ta den lägenheten ifrån mig (A) hehe.
såhär ser iaf planlösningen ut

Kommentarer
Postat av: hannaa

sv: haha nä jag tackade nej till a-laget i år;)

höll ju på att sluta för det blev för mycket förra året så i år tar jag det lugnt i div4 :)

2011-06-28 @ 19:29:10
URL: http://hannasjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0