hooo hooooo

JAG LEEEEEEEEEEEEEEEEVER!!!! :D Nu var det ett jäkla bra tag sedan, så nu ska jag blogga ihjäl er och berätta vad som har hänt de senaste dagarna!
Vi kan börja med balen.
Det började med att marcus och jag var hemma här i lägenheten och drack champagne och åt lite jordgubbar och choklad. Sedan kom våra föräldrar och ville fota.
Sen hoppade vi in i bilen och kördes till röda mattan! Asså shiiit va kul det var att gå där även om jag höll på att bajsa på mig. Tänk om jag hade fallit ^^ Det var kul att stå i centrum 30 sekunder iaf! :D
Väl därinne var det KOKHETT! På riktigt, det gick fan inte ens att andas. Det blev dock bättre när vi fick sätta oss vid klassbordet. Vi fick sitta inne på äpplet.
Maten då? helt okej, men inte 500 kr värt så att säga. Sen bjöd kvällen på vals (supertrångt) och sen festande. Jag är iaf helnöjd att vi gick dit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0