långledigt

Åh vad jag har haft en härlig ledighet! Den har varit fin, mysig, härlig, skön, bäst och kunglig helt enkelt. Mestadels har jag spenderat den med bl.a. min älskade pojkvän. Jag kan gå igenom lite smått o gott dagarna som gått.
*
Onsdag: Ledigledig leeedig. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde ^^
Torsdag: hehehe... minnet är bra men kort
Fredag: träffade upp elina och hennes mates och förfestade. För att sedan gå på sjöbris. Haha, en sak är säker - man ska inte dricka alkohol på tom mage ^^
Lördag: Hej toan och huvudvärk. Som sagt, dödsbakis. Spydde, spydde, spydde, hade ont i huvudet. Sedan vid ca 15.00 var jag körklar (not) och körde till umedalen för förfest innan den s.k. "sommarbalen" vi var på. Jag var självklart nykter för om jag skulle smaka en droppe skulle det gå dåligt ;) hehe
3 rättersmiddag osv på kvällen. Sedan for vi vid ca 1? Hem o sova!!
Söndag: Vakna halv 1, men vi låg och myste ( ;) ) i sängen till lite efter kl. 14.00. Skönt att äntligen få sova ut! Panikar'N och oplanerar'N som jag är var mina p-piller slut. Yeyyy. Vi for till ersboda på apoteket sedan drog vi på frasses och käkade. Sen kom vi hem, mös, tvättade, städade lite. Mös ännu mer. Chips till middag (Y)
Måndag: Väckarklockan stod på kl. 09.00, meeeeen så trötta som vi var så sov vi förbi det. Inte ens jag vaknade av klockan :O det händer inte.
Iaf, ut i solen och steeeeka! :D Drack kaffe, chillade, lyssnade på musik. Sedan efter 4 gick vi in, marcus tränade och jag duschade och handlade mat. Helt plötsligt kommer matte o virr the pirr och joinade oss. Trevligt! :D
Sen middag, sen chill osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0