Midsommar

Nu har midsommar varit, shit vad tiden går snabbt!
Men iaf, midsommar var den sämsta jag har varit med om i hela mitt liv. Till och börja med var det typ en parfest utom 2 pers (inte så kul), sen blev det andra saker som påverkade otroligt mycket. Men man kan väl inte få det bra varje gång antar jag. Jag tror jag ska hålla mig till att vara med familjen eller ngt, haha :P
*
Igår så var jag och bejbi hemma och chillade på dagen. Sen bestämde vi oss för att fara iväg och käka någonstans, så vi hamnade på Olles. Mycket trevligt!
Sen for vi hem och myste med lite HIMYM och Eurotrip. En riktigt härlig helg tycker jag och behövlig :)
*
Idag har husmor varit framme och styrt upp lite. Jag har styrt upp pannkakor med grädde och sylt, städat, tvättat och nu är kladdkakan just klar och jag ska sätta in en ny laddning tvätt. Ibland får man såna ryck :P Denna gång hade jag också en anledning för äggen hade just gått ut i datum och då vill jag använda dom så mycket som möjligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0