Studenten!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEN, FYFAN VA JAG ÄR  BRA!! :D
Champagnefrukosten började vid kl. 6 = 2,5 timmars sömn natten innan, skönt. Vid halv 8 gick vi till skolan och påvägen tutade vi och skrek och sjöng, fyfan va kul det var :D klockan 8 hade vi nämligen fotografering och eftersom vi heter "Arena" är vi först av alla.
Sen fixade vi det sista med flaket för att sedan gå och skrika på 1or och 2or. hehe, det man längtat efter mest ;) Vid 10 var det avsked i klassrummen och tårarna höll på att komma, men så stark som jag är höll jag emot. Sorgligt ju! Efter gomackan och tårta, gick vi till aulan för att höra avslutningstal och sånt shit. När alla lärarna stod framme på scenen och bakom dom var texten "den blomstertid nu kommer", började jag förstå. Det var sista gången jag skulle sjunga den här låten i min skoltid. Jag och Alma stod med armen runt varandra och jag hörde hur gumman slutade sjunga och grät lite, då kunde jag inte hålla emot. Jag slutade också sjunga och grät en skvätt. Det var lite hemskt att gå ut också, men bara liite.
12.15 stod vi alla samlade i aulan och väntade på att dörrarna skulle smällas upp 12.300 så vi kunde springa ut. Även här stod jag och alma och höll varandra i händerna och triggade upp varandra nanting! När det väl smällde, sprang vi, fast med händerna, ut till våra föräldrar och sjöng "sjung om studentens lyckliga dar". Lyckan när vi sprang är obeskrivlig. Jag är fri! Fri som är fågeljäävel.
Jag möttes upp av min släkt (minus farbror och farfar) och marcus och Marianne. Fick en jääävla massa gossedjur och grejer runt halsen så jag fick nästan en skada ;)

sen hoppade vi på flaket och sjöng och tjoade tills rösten inte fanns längre. Hände dock en tråkig sak väl uppe på flaket, men det gick bra ändå.
Fyfaaan, den bästa dagen i mitt liv är helt klart studenten! :D :D :D Tack alla som kom på mottagningen och mina fina presenter :D

Ja jag ser ut som ett mongo, men det var den enda bilden jag hittade på datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0