till dagens bekymmer

Nu är jag nästan ikapp med dagarna. Iaf det viktigaste av dagarna.
Typiskt Camilla:
Då vi fick slutbetygen på studenten så tappade jag dom. I aulan. Vid fötterna så är alla springor tätade förutom en på 0,5 cm och DÄR tappade jag mina betyg. Vad är oddsen?? Ett kuvert som är större än ett a4, tog sig igenom en 5 mm liten springa istället för att lägga sig platt på golvet.... LOL! Sen hade jag inte ens tiden eller chansen att gå under läktaren för att ta upp dom igen. DAMP! Så idag har jag varit på skolan och fått igen dom, pheeeww! Annars hade det kunnat gå illa då man behöver (ibland) originalet när man söker jobb osv.
Typiskt Camilla 2:
Som de flesta vet som läser min blogg, kommer jag att jobba på ett demensboende under hela sommaren. Jag var HELT säker på att jag började nästa vecka. Eller först att jag jobbar på fredag sen börjar på riktigt på måndag. Men så var ICKET fallet. Jag började idag, 06.45! MEN LOL! Skönt att chefen skickar ett sms och frågar vart jag är. Så jääääävla typiskt mig. Inte okej och jag skäms tills ögonen blöder xD hahahaha åååååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0