1 Mars

Heelt otroligt! Det är mars idag. MARS!! Det är exakt en månad kvar tills det officiellt är vår och hur skönt känns inte det kanske? :)
Dock så fick jag o bejb ingen månadsdag eftersom att februari bara går upp till 28, och vår dag är 29. Sjukt ägda av universum.
Jag vaknade klockan 6 och kunde inte somna om när marcus skulle upp, vilket känns rätt jobbigt när jag har dödsloppet till skoldag idag. Religion, Samhälls, lunch, samhälls och historia. JIPPIE!
Sen ska jag säga att igår pluggade jag ingenting alls, så ikväll MÅSTE det blir hårdplugg.....
Med brist på bilder så får ni den här för 1000onde gången

Kommentarer
Postat av: Lodell

hahahahha fail med 29de ;) fast inte lika farligt som en kompis till mig.. han föddes den 29 februari, han blir alltså.. typ ca 4-5 år? ;) hahaha

2011-03-01 @ 14:44:29
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0