100 dagars

100dagars festen gick av stapeln igår! Jag hade nog förväntat mig lite mer tror jag. Men iaf, igår vid klockan 5 for jag till elina, vi käkade mat och snackade osv. Senare kom resten av folket dit och det var supertrevligt. Tills ett samtal ägde rum, vilket gjorde mig lite off.
Men vi for till Corona och träffade massamassa folk som vi kände vilket var superkul! :D Vi kom dit vid typ 11 och dansade loss till 00.15 typ. Sen blev alla galet less, haha. Men vi snackade om att dra då men helt från ingenstans ser jag bejbi och hans vänner. Paff? JA!
Så jag stannade där TROTS grymmaste huvudvärken. Jag hade ju inte druckit mycket, så jag visste att det var "riktig" huvudvärk. Det var ju inte överdrivet skönt. Sen hände andra grejer också vilket drog ner stämningen ganska mycket, men sånt som händer.
Vid halv 2 var vi jätteredo att fara hem, vilket vi också gjorde. När vi kom hem så tog jag en ipren för jag dog av huvudvärk och gick o la mig. Fast näää... jag var tvungen att gå upp o spy för det gjorde så ont. Greeeejt! haha
Nää men kvällen var väl ... speciell på många sätt ^^
Gårkvällens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0