Är ni vakna äään?

igår kom jag hem efter halv 10 då jag hade varit på körskolan ca 5,5 timme. Känns bra, känns bra. Nä men träffade på en trevlig tjej där och vi satt där tillsammans och diskuterade lite frågor osv :) Bejbi klev upp 5, jag med ... Haha. Alltid när han kliver upp blir jag pigg för jag MÅSTE INTE kliva upp egentligen ^^ Knepigt det där.

På dagens agenda står följande:
  • Skippa friluftsdagen (frilufsdagen, hehe)
  • Städa lägenheten
  • Plugga för fotoprov
  • Skriva klart första utkast för pa100 redovisningen
  • Plugga körkortsteori
  • Träna?
Det tycker jag låter supertråkigt, men supernödvändigt! :)

Lagomt hård

Kommentarer
Postat av: Knutas

Lagomt snygg kanske?

2011-03-23 @ 10:04:13
URL: http://knutsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0