då vet ni det också

tjollahoppsansa.
Jepp, jag lever, pheeew tänker ni i know it.
Det är min namnsdag idag, så bäst för er att ni kommenterar och skriver grattis för fäään ;)
Jag sitter inne(!!!) fast det är strålande sol utomhus, värt. Nä men snart så ska jag dra ut på stan och köpa lite vettiga saker jag behöver i framtiden. haha. Sen vid halv 5 kommer jag dra hem till picturelake och vara där hela veckan, vilket kommer bli störtskönt. Tror jag ;)
.
Juste, jag har något viktigt att säga er. Jag har nämligen skapat en emoblogg där jag kan skriva om när jag mår sämst eller då jag drunknar av skolarbete ;) bra va? Då slipper ni läsa det och så blire kung.
Bloggen är självklart lösenordsskyddad så jag kan skriva många svordomar ;D
Nu ska jag dra mig till schtäään, vi hörs ikväll ju :D
Bjuder på en najs bild med nonstop i näsan ;)

Kommentarer
Postat av: Lodell

Grattis på namnsdagen gumman :D

2011-03-07 @ 20:35:31
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0