Fett knas

Hejsan alla glada. Idag är jag på betydligt bättre humör eftersom att jag har kommit en bit på båda uppgifterna, men jag har fortfarande panik över religionen för att hon har bara flummat omkring och aldrig riktigt sagt vad vi ska plugga på. Förhoppningsvis går det väl bra :)
Just nu sitter jag på fotolektionen och ska redigera bilder. Tråk!! Jag har tagit så fula bilder så det är inte så otroligt roligt atm xD
Ikväll så har bejbi lovat mig att ge mig en GALET skön och LÅÅÅNG massage! Eller jag tycker att han ska ha lovat det iaf. Det som är så skönt! Och ni som misstolkar det där .... EIW på er ;)

JUSTEEEEE, jag o marcus fick världens mind fuck igår kväll! Vi somnade lite efter halv 11 kanske och sen vid ca 00.00 ringde någon jobbarkompis (?) till honom men vi trodde att det var väckaren som brukar ringa vid 06.00. Så marcus gick upp som vanligt, gnällde lite och satte telefonen på "snooze" och gick o la sig hos mig som han brukar. Sen efter ett tag så ringde det igen och då blev det lite gnäll igen, men han insåg att någon ringde och svarade. När jag kollade på klockan så skrattade jag ganska mycket ;) Men det var jätteskönt att inse att man får sova gaaanska många timmar längre!
Min tokstolle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0