nu ska jag berätta för er ...

... hur sjukt jäkla less jag är! JAA jag vaknade med ett PISSHUMÖR idag. Kan bero på att vi har ett religionsprov jag inte kan och dels för att jag så galet less på att behöva vakna klockan 6 varje morgon när jag kan sova en timme till. När marcus kliver upp är han som en elefant i ett dockhus, haha, och då kan jag inte somna om tills han far som är 06.40. Då har jag 20 minuter kvar att "snooza" på, men då är det inte värt för då somnar jag ca 10 minuter senare och får sova 10 extra minuter ..... Nej, idag rann det över, jag måste ta tag i och skaffa mig öronproppar eller ngt ^^ haha.
Okej, dagendagendagen .... Det börjar så roligt med samhälls, religion, lunch, PROV :D :D :D (...).
Så inte otroligt rolig dag idag heller. Bara att kämpa, har ju fredagen att se framemot då det är 100 dagars festen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0