Om ni vill äcklas - läs detta

Igår kom min bebis till mig (till skogen) och käkade middag osv. Det var jättemysigt, även fast jag var dödstrött efter veckan.
Dagen efter var dock inte alls rolig, alltså idag. Haha, nä jag ska fan inte ens gå in på detaljer då kommer ni inte läsa längre. Men om man säger ledtrådar - magen, ont, vatten, timmar. ;) HAHA, usch!
Men iaf, jag mår bra nu :D

Som ni vet så beställde jag hem en studentklänning i str. 36 och kollade på måtten och allt på hemsidan så att det skulle passa, men icket. Så det blir att skicka tillbaka den. Tråkigt nog!
Men jag klickade just hem en fin på tradera för 180:-
Kommer dock att klippa bort tygen längst ner som sticker ut, då tror jag att den blir snyggare :)
Mamma sa just en chockerande kommentar: "Men för pengarna jag satt in på ditt konto, kan du ju köpa studentskor till"
SINNEESS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0