Tjejlistan

Tjejlistan
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 22 ... 
Gillar du nån nu? - yes lite smått sådär
Vad gjorde du inatt? - sov väldigt oroligt. Jag blev mördad och grät nästan när jag vaknade!
Och i förrgår natt? - sov förmodligen gott 
Vad gör du innan du ska sova? - hmm, kollar på någon serie kanske eller myser med min babe
Kan du prata med din mamma om allt? - Nästan allt
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja det hade jag väl kanske 
Har du varit gravid? - nope
Choklad eller glass? - choklad ju!! 
Klackskor eller sneakers? - Klackskor. Fast drygt om man ska gå långt, då blir det genast sneakers
Kjol/klänning eller jeans? - Kjol/klänning. Äger inget par jeans (A)

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Umeå.
2. Hårfärg - Råttfärgad men atm brunt
3. Längd - 162,7. Viktigt!
4. Frisyr - slarvigt uppsatt. Jag har så drygt hår annars
5. Ögonfärg - Ljusblå typ? 
6. Skostorlek - 36
7. Humör - just nu? Trött, men det duger ;)
9. Civilstatus - I ett förhållande 
10. Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Japp

2. Tror du på kärlek? - Förmodligen ja ;P

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja oja! Om det gick så skulle jag ta tillbaka det

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - kan jag lova...

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jo, men det gör inte lika mycket ^^ 

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Neejtack ;) 

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? - tror inte det

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Behöver inte atm. Men om jag var singel så skulle det kännas fett drygt
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Det vet väl inte jag? 

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nä inte riktigt. Eller inte kärlek direkt ... 

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - kärlek 
2. Cider eller öl? - Beror på vad man är sugen på
3. Dag eller natt? - kväll
4. One night stand eller förhållande? - självklart förhållande. 
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - coooolaaaa 
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Det beror också på humöret. Men båda skulle jag säga ;P

8. Färgfoto eller svartvita? - Färg skulle jag tro
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face alla gånger
10. Bilddagboken eller myspace? - inget utav dom

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - noope 
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Bara på oseriöst. Men aldrig på riktigt
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jajjebus
4. Har du hoppat bungy jump? - nä, men det står på min att-göra-lista innan jag dör
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha åååh! nää 
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Absolut!! så ond som jag är ... 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nä, jag skulle känna mig fett mobbad
9. Har du nånsin gillat någon utan att det var ömsesidigt? - tyvärr
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - för många gånger ;P 

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja.
2. Är du glad? - både och
3. Är du fundersam? - inte överdrivet
4. Är du uttråkad? - lite men inte så mycket
5. Är du tysk? - inte senast jag kollade iaf
7. Är du italienare? - nöpe
8. Är du fransk? - nejsch
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - jepp! :D
10. Gillar du någon just nu? - ja och inte bara lite

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 12.05
2. Namn? - Camilla
3. Vart bor du? - Tavelsjö, Haga 
4. Hur många barn vill du ha? - 2 HÖGST 3 
5. Vill du gifta dig? - oooja! 
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - ajm cutting it
7. Har du ätit sushi? - ja och det smakar som död fisk .... 
8. Favoritglass? - mnåååh! vet inte .. 
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1? 
10. Humör? - jag är trött med en gnutta huvudvärk idag igen

Fyra Grejjor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nej, galet läskigt om det skulle hända :O 
2. Har du en hund? - Nej tack o lov! Hatar hundar
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med marcus, annars själv
4. Tror du på spöken? - men ja! Sjukt läskigt

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Neeh, det är bra såhär 
2. Skulle du vilja väga mer? - eh nää ... 

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - inte atm 

Kan
1. Kan du röra på öronen? - då jag tuggar (A)
2. Kan du slicka dig på näsan? - nä :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - OJA!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - det tror jag 
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja det kan jag
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Klart jag kan, men hur kult?
7. Kan dina vänner lita på dig? - Det tror och hoppas jag
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - done and done :)
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jo det kan jag väl?

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - jo 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaa
3. Har du syskon? - jepp, en syster
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nope, tåtaly hånest
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Japp
6. Har du varit full den här månaden? - jepp jag har ju det!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jo men lite faktiskt .
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nä, jag har ej tandborsten med mig i skolan
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - jo jag har ju det :P
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nää 

Vem
1. Vem älskar du? - Många. Vänner, pojkvän, familj osv 
2. Vem kan berätta allt för dig? - Dom som känner mig typ :P
3. Vem vill du bli full med? marcussss :D

Kommentarer
Postat av: elliboy

OFTA SUSHI SMAKAR DÖD FISK??? HEHEHEHEHHEHEHE I totally agree though

2011-03-16 @ 18:51:42
URL: http://elinawikberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0