ha så kult

Tjuvade den av en jätterandom blogg på bloggplatsen :O Bloggen var sjukt konstig och människan såg jättehemsk ut :( haha iaf, here we go

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: fundersam vad jag ska göra

Favoritgodis: svårt! Choklad levererar alltid dock ..

Är det nåt du absolut inte äter: palt

Kläder just nu: Har inga kläder på mig, bara täcket ;)

Musik just nu: orkar inte det just nu

Vad sa du senast: hejdå, jag älskar dig

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Tur att jag inte är tvungen

Sommarplaner: jobbajobbajooobba

Fisk eller badkruka: Då är jag nog mer av en badkruka. Fast nä, det beror på

Saft eller alkohol: beror på läget, men alkohol är trevligt ;)

Hur många kuddar sover du med:två, sen har jag en lång kudde på ca 180

Favoritväder: Stålande sol och vindstilla

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: om jag far dit är ju tanken att jag ska vara där och inte ta mig hem. Så, älskling, vänner, mat? haha.

Spelar du nåt instrument: Kan ju grunderna på en del grejer, men är låååångt ifrån proffs

Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska tror jag

Sparare eller slösare: Beror på, har jag sett ett par snygga skor kan pengarna ryka ..

Bästa film: Kan inte säga bara en

Tror på liv på andra planeter: nää

Tror du på mirakel: Det gör jag

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Inte alla gånger (ni vet..), men i vissa fall

Ser du på kärleken som ett misstag: Haha, nä. Alla behöver det ^^

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 MAX 3

Bio eller promenad: Promenad till bion? Allt beror på där också

Är du kittlig: Bara när jag bestämmer mig för att vara det

Snarkar du?: Jag vet inte.. kanske ibland

Stjärntecken? Lejon RAWWWR

Rädd för insekter? Ja men skämtar du?? Finns ju fan inge äckligare

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla

Vad vill du jobba som? Den svåraste frågan i livet...

Chips, morötter eller godis? Va trorr do? ;) goodis

Pizza eller hamburgare? Beror på, båda är mumma

Skriver du dagbok? nää

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuera - handleden, ankeln, skuldran.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat såklart, men svårt att hålla (A)

Gungar du på stolen? Kan hända då jag har tråkigt

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Hell to the YES

Vilken hand håller du gaffeln i? högern

Är du rädd för blod? JAA! helst mitt eget. Sjukt äcklig jag är som ens har blod :O

Saltar du på maten? Om den är för osalt

Gillar du att sjunga? Ja, men bara när ingen lyssnar och i duschen

Brukar du sola? solarium - nej. På sommaren då jag inte jobbar - ja

Vad gör du om du får hicka? sväljer 10 gånger på rad

Röker du? fest

Snusar du? fest ibland

Använder du knark? nope

Kaffe, te eller inget? Beror på. Har lärt mig dricka te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0