andra gången gillt!

Nu ääntligen förstår jag varför det är skönt att köra bil. Man ska sitta ensam i en bil, köra rätt långt, ha på awesome musik och bara vara. Faaaan va skönt!! :D :D Jag var nämligen till Vindeln 2 (!!!) ggr idag för jag skulle hämta ut mitt körkort. Första gången jag åkte dit då var klockan typ 12.00 och så öppnade dom inte för än vid 14.00... hur lol?? Happ, då vare bara att vända då. Jag lämnade även bilen till syster som skulle iväg till schtän. Men vid 15.45 kände jag ba, faaan nu ska jag ha mitt körjävlakort och då tog jag andra bilen och åkte igen. yeeey jag lyckades. Ser dock vettskrämd ut på kortet, tragiskt att jag måste ha det 10 år xD he he
Nu ska jag kirra mig lite krubb, är faktiskt liite hungrig ;) Tjoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0