Det är fredag och jag är taggad

en lektion idag, fritt arbete, orkar inte fara dit för än de sista 10 minutrarna eftersom jag skulle få låna en systemkamera över helgen. yeeey ;)
*
När jag kom hem så cyklade jag direkt till Medley för att träna, men mitt helvetets huvud vill aldrig sluta göra ont. Drygt nanting!
*
Nu har jag suttit och gråtit ögonen ur mig till The last song som är så otroligt jävla sorglig :( Jag älskar dig pappa <3
*
tanken idag var att vi skulle fara till mariehemsängarna och se på när folk spelar i yran, men jag kände att det inte skulle vara så jäkla roligt om det både regnar och blåser. Njaa, bara kallt! Meeeen kvällen kommer ändå att bjuda på festligheter. Elina, jag och Alma ska dra ut på Five och shakea våra assss ;) Det tror jag blir kung! Dock måste jag ta det lite lugnt eftersom jag ska upp dagen efter och fara till frissan ^^ Rutinerat att sätta tiden på en lördag, camilla xD

Kommentarer
Postat av: felicia

Där jag ska jobba i sommar :) Ute på Nydala, butik och restaurang.. Fick börja idag istället! =D

2011-05-28 @ 23:57:03
URL: http://felloa.blogg.se/
Postat av: Lodell

Där jag ska jobba i sommar :) Ute på Nydala, butik och restaurang.. Fick börja idag istället! =D



(tror att den förra blev en kommentar från Felicia(felloa) men det är för att hon har lånat min dator :D haha det är Frida Lodell som kommenterar, haha!

2011-05-28 @ 23:58:03
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0