hata-camilla-veckan

Vi är bara inne på tisdag, FUCCCK jag hade minst onsdag i huvet... :( Aja, det har då inte gått som jag vill iaf. Konstigt? nä, jag heter Camilla Karlsson.
När jag trodde att skolarbeten skulle börja avta så fick jag ett papper idag (!!!) om att jag har restuppgifter kvar att göra i Naturkunskap. Det ska in på fredag och min lärare har suttit på den här informationen ca 10 dagar. Mums! Tack för den.
Sen igår när jag ringde min smink- och håruppsättare för att boka in en tid då vi skulle träffas för att bestämma frillan osv, då sa hon att eftersom jag ringde så sent så antog hon att jag inte skulle bli sminkad osv. LOL? Jag hade ju bokat henne och hon hade sagt att det går bra den 9 juni...... sjukt arg blev jag!
.
SEN! då har jag snackat med folk om utgång på fredag för jag är stööört taggad. Men alla dissar mig :( vad äre här? Hata-camilla-veckan är preciiis vad det är :O

Kommentarer
Postat av: tova

Aw :( jag tror inte att alla hatar dig..

2011-05-20 @ 11:27:06
Postat av: tova

Aw :( jag tror inte att alla hatar dig..

2011-05-20 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0