måntag

Måndag, måndag, kära måndag.
Idag har jag varit ledig för att vi ska jobba på ett arbete på etiken och då fick vi ledigt från den lektionen idag. Yeey! Min dag har alltså bestått av sova, äta, en promenad i regnet och chillande. Jag ska nu ta tag i plugget. Har inte varit ett dugg motiverad till det tidigare idag, så det får bli nu :) 
I helgen har jag som sagt varit hemma i Tavelsjö. Det har faktiskt varit sjukt skönt. Mamma och pappa kom ju hem i fredags och då snackade vi flera timmar om deras resa och sen fick jag en navelpiercing och ett armband. Nice!
I lördags så for jag och hämtade Marcus här på Haga för att sedan ta med honom hem till Tavelsjö. Min syrra fyllde år och släkten skulle komma på besök för att fira henne. Lika trevligt som vanligt :)
Sen på kvällen så satt mamma, pappa, syrran, marcus och jag och spelade kort och hade mycket trevligt tills det blev läggdags.
Vi sov då över tills på söndag och vi passade på att äta middag där också, hehe skönt :] Sen for vi hem och tvättade och bara pratade och var allmänt mysiga :) Med andra ord, en väldigt skön helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0