phew

Dagen är räddad! Jag ringde just min smink- och hårmänniska till balen och hon ska fortfarande göra mig snygg! Pheww, säger jag bara ;D
Annars hade jag varit rätt körd om hon inte skulle kunna fixa mig med tanke på att jag är alldeles för sent ute för att leta reda på en ny männisch ^^
.
Dagen idag då? Onsdag = dryg som vanligt. Två lektioner på hela dagen varav 3,5 timmes hål i mitten. yeey.. Plus att fotolektionen suger xD he he
Sen blev jag lite besviken när jag kom hem och la mig i soffan för att sedan komma på att jag har seminarium imorgon och måste plugga på lite diskussionsfrågor till religionen + att jag måste göra min NK uppsats! hahaha livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0