snubbo

Som sagt så var vi och såg Insidious igår och ja, det ångrar jag självklart idag. Grejen var att filmen var läskig för det kom plötsliga saker hela tiden så man hoppade till. Fast det var egentligen de 5 sista minutrarna som var läskigaste för då kom det en "ande" med bröllopsklänning och alldeles död i ansiktet och skulle ta över hans kropp och hon var bara allmänt SNUSK! Skööönt att slippa sova längre.
Jag skulle just gå ner till källaren och låna en sop (som vi inte har, haha) och när man går in genom dörren möts man av en lång korridor som är svart, hur läskigt??? Jag kan lova att jag dog ganska hårt!
Men i överlag tycker jag ändå filmen är sevärd och i vissa scener skiter man faktiskt ner sig... ;)
Här har vi anden...!!! :O :O :O :( :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0