Torsdag

godmorgon solstrålar :)
Igår var jag, marcus, marianne, peter och anna på the studio och tog lite bilder. Jag som redan har varit där 2 gånger innan köpte ingen på mig själv. Men Marianne köpte alla bilder på marcus, på han och mig och våra gruppbilder ;P Dom blev jättefina :D
*
vi var där från 17.30 - ca 20.30! Det tar sjuukt lång tid. Men varken jag eller marcus hade ätit någon middag, så vi käkade på max, nomnom. Sen for vi hem och jag var så trött och jag gnällde om att få sova och så blev det :D jäääääääätteskönt kan jag lova er. Jag har nämligen inte sovit gott alls de senaste dagarna pga jag får sjukt ont i ryggen antingen av sängen eller hur jag ligger. Men inatt var jag som en klubbad säl!!
*
Nu ska jag hoppa upp på hojjen och trampa mig iväg till skolan. Jag har bara en lektion idag på morgonen och sen blire att antingen fara hem eller stanna på skolan för jag ska träffa min handledare på pa100 halv 1. Nä, nu måste jag bege mig. Harneee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0