Välj Forsbergs trafikskola!

Jag tror inte ni riktigt kan förstå min lycka idag. Jag har kämpat så otroligt hårt på sista tiden för att få det här lilla kortet i handen och ÄNTLIGEN så är jag i mål. Jag föll inte ens på mållinjen! Jag tror jag aldrig har varit såhär stolt över mig själv i hela mitt liv. Jag känner mig fan vuxen eller ngt ;P haha
Det var nu några timmar sedan jag var klar med körningen, men jag kan inte få in i huvudet att det är över! :D Jag behöver inte sitta på körskolan längre och plugga teorin, det är otroligt ;P Nackdelen är bara att jag kommer att sakna dom härliga personerna där på Forsbergs trafikskola. Anders jag körde med var bara helt fantastisk och Stefan som äger stället är bara föör trevlig! Alla där är så underbara!
Tack och bock för ni har hjälpt mig i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0