aasuum

Hej på er söta barn :)
Idag har det varit rätt mycket grejer under hela dagen. På förmiddagen gjorde jag lite grejer och 11.30 började jag jobba på Paus. Fyfan vilket underbart jobb jag har alltså! Jag är mer än supernöjd kan jag tala om för er. Alla där är så sjuktsjukt trevliga och det är bara ett nöje att få jobba. Det gör inte ens något o stå i disken ;P Sen är det ett stort plus att jag har fått mycket beröm av dom som jobbar där. Jag får höra att jag är jätteduktig på att jobba, möta kunder, trevlig osv. Haha, nästan så jag blir generad av att skriva det här och nu xD
På människorna som jobbar där, låter det som om jag kommer att få jobba en del och jag är t.o.m bjuden på personalfest ;) AWESOME! Efter 5 jobbpass så får jag vara en i gänget. Det är kuul kul kuuul! :D
*
När jag kom hem vid ca halv 7 åt jag lite middag och senare sjöng jag o syrran lite singstar. Hehe, länge sen det hände (förutom i helgen).
Senare promenixade jag till Elina och bara surrade ett tag :) Mycket trevligt må ja då säga.
Nä, men det var väl allt för idag tror jag och imorgon är jag ledig. Ska dock in till staden på eftermiddagen och träffa upp ma gurls för middag. Det är ju vår onsdagsdejt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0