It's not like you to say sorry

Efter en stooooor bloggtorka kanske jag är tillbaka. Kanske!
'
Idag så vaknade jag ca 11.30 efter jag somnade vid 05.30 kanske. Tack Elin min babe <3
Pappa skjutsade in mig till stan och jag fick som vanligt gå och shoppa loss på apoteket. Denna gång gick det på ca 130 kr. Skööönt.
Jag har ju bara motgångar nu. Verkligen ingenting annat. Började med bilkrashen, sedan åkte jag på nys-sjuka då min nacke och rygg var som värst, sedan har jag fått två andra sjukdomar som jag inte behöver gå in på, kunde inte gå på personalmötet och kan inte jobba på fredag.
HUR KUL?!?!
hahaha, bara ironiskt ^^
*
Det kan ju inte bli så mycket värre nu, så förhoppningsvis vänder det här snart ;)
Bjuder på en otroligt vacker bild på mig idag där jag visar min frustration ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0