Sammanfattning

Den här helgen har varit otroligt jäkla bra måste jag få säga. På många sätt.
Lets tare fråm de början:
Fredag- Jag var hemma på dagen och gjorde gómiddag till mig och far, sedan skjutsade han in mig till Elin där vi förfestade lite/chillade, sen kom hylander dit och vi drog rövarna ut på Coronas dansgolv. Det var skönt folk och bra musik! Sov hos H to the yllan
Ja jag ser ut som kines med världens största huvud, men vafan, orka bry sig. Typ...
*
Lördag: Vi vaknade upp där vi sisådär 13-13.30, var trötta och döda. Vi lånade Hylanders pärons bil och hämtade mina grejer hos elin och sen köpte vi lite snarra.
Jag var tvungen att göra mig i ordning igen för vid 17.30 skulle jag jobba på Paus oh sedan var det personalfest. Invigningen gick jättebra och det vi fick göra var att blanda drinkar, fylla på mer öl och diska och självklart öppna ölkapsyler . Jag har kapsylhand.... hehe ;)
Helt oväntat kom det folk med bongotrummor som var awesome! ;P Kulkulkuuul!
På Invito var nästan hela kvällen gratis. Drinkarna bara rullade på men inte från mitt konto inte ;P hehe
Kvällen avslutades vid 01.30 tiden, då åkte jag till H to the yllan
*
Söndag - Sandra kom och hämtade mig vid 12.30 kanske och då for vi hem, jag åt och duschade, sen åkte jag tillbaka till stan för att jobba på Aktrisen. Så jag har varvat jobb och fest ganska vartannat den här helgen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0