gaaaaaalet uttråkad!!

Smeknamn: ehm, inge seriöst iaf..
Födelsedag: 8 augusti
Bor: i Tavelsjö (....!!!!)
Arbete: Vikarie på aktrisen och ett annat på g

FAVORIT…

Färg:
vad som passar för tillfället :P
Plats: det är sällskapet som spelar roll
Drog: heroin? nee skojja
Fordon: bil!!
Film: men snap.. en del
Djur: katt? 
Affär: gina, hm, bikbok, skoaffärer generellt osv
Serie: greys, oth, satc, glee 
Café: brukar väldigt sällan gå på cafén
Skor: höga snygga ;)

 

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
ja, är tyvärr tvungen
Gnälla: då jag behöver det
Skrika: Då jag är riktigt jävla arg! 
Sova: Brukar o brukar. På nätterna sover väl alla?
Drömma mardrömmar: väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: händer väl :P
Försöka vara annorlunda: Man kommer alltid längst med att vara sig själv
Klä dig i svart: jepp. Det är en bra färg
Ha sex: brukar o brukar.. lite svårare att ha det regelbundet utan ett förhållande ^^
Hata folk: om folket har betett sig illa så hatar jag
Lita på folk: njaa, har lärt mig ett o annat om det..

NÄR…

Åt du senast:
vid halv 6 typ. Gjorde en god kycklinggryta :P
Läste du en bok senast: några månader sedan
Var du på konsert senast: I somras
Köpte du något senast: några dagar sedan
Kysste du någon senast: ett tag sen
Svor du senast: oj haha, håller inte koll
Sjöng du senast: i duschen för typ 2 timmar sen 
Klagade du senast: ikväll någon gång xD 
Är det sommar: Då det börjar bli varmt ;P

VEM…

Saknar du:
Alldeles för många
Rörde dig sist: rörde som i tafsa eller peta? Jag kör på peta, då tror jag det var min mor
Kysste dig sist: haha :P
Gjorde dig riktigt glad senast: Min fina ven 
Fick du sms från senast: Lådäll 

HAR DU…

För många vänner:
Kan man ha det?
Tvångstankar: inga allvarliga ;)
Någon annan psykisk sjukdom: nedå 
Färgat håret: Jadå, annars ser jag ut som en råttjävel
Brutit några ben: nej... eller lilltån men det kanske inte räknas. Ont gjorde det iaf
Några piercings: öron, navel, tunga
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: vänta, låt mig presentera mig. Jag heter Camilla..... 
Bra självförtroende: Nejnej och åter nej
Kysst någon: yess
Haft sex: yess

Köpt kondomer: nope :P
Sagt jag älskar dig till någon idag: nä men igår
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: nää
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: rätt hårt
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
konstigt
Fördriver du tiden: städar, tvättar, serier, pratar med folk
Mycket pengar har du: inte så jag är nöjd iaf
Tjänar du pengar: jobbar?
Ofta diskar du: när det behövs
Ofta städar du: haha, jadu. När jag får ett il och tycker det är roligt
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: så här mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0