ma gurls

Igår träffade jag som sagt upp mina finaste vänner och vi for och käkade på Balder, tacobuffé sitter ju verkligen aldrig fel.
Det var sex and the city varning på oss förutom alla cosmoplitan vi inte beställde in ;) Nä men skämt åsido så for vi till lodell efter det och chillade söndag. Kollade på gamla bilder från legendariska 9a! Fyfan vilken härlig tid det var :D Vill tillbaka några år då det inte var några problem alls.
Jag kom väl hem vid ca 10 tiden och var rätt snabb på att inta sängläge för att se greys :) Alltid lika mysigt!
-
Idag har jag inte så mycket för mig faktiskt. Jag är ju bästa vän med diskmaskinen, så den ska väl få sig en omgång om ett tag. Annars så ska jag ringa några samtal och fortsätta se massa musikvideos på MTV.
Såååå, nu vet ni vad jag gör idag. Hoppas det var givande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0