sömnlös

Den här helgen har varit minst sagt speciell. Tänker inte gå in på några speciella detaljer, men bara så ni vet lixom.
På fredagen så var det jobb från 8.15-17.00 och efter det så dödade jag lite tid och sen träffade jag upp fina vänner på Olles. Mycket trevligt måste jag säga! Mer sånt! Jag gick dock inte o la mig för än klockan var typ morgon ;P
Lördagen - Vaknade upp och ville dö några smulor och pallrade mig iväg hemåt vid 6 tiden på morgonen. Satfläsk vad det snöade! Jag kunde fan inte se ngt.. :O Inte okej någonstans!
Jag intog sängläge gaaanska snabbt kan jag lova er ;)
På eftermiddagen for vi till farfar och gjorde lite allmänna ärenden i staden. Åkte hem till skogen sen men jag snodde bilen till stan igen.
Det blev en lugn kväll och jag pallrade mig hem vid halv 1/1 kanske? säääääängläge!
Idag- Väckarsatansklockan ringde vid 05.45 för då var det dags för jobb. En skööön och lång delad tur t.o.m. Haha, trött människa NANTING!
Efter ett x antal kaffekoppar kunde jag leva liite iaf vilket var rätt tur. Hade också en skitdag, bokstavligt talat så det var väl inte så överdrivet underhållande.
Åkte hem vid 12 och sov som ett svin. Åkte tillbaka till stan vid halv 4 och jobbade till 21.00. Sköööön...t :P
Nu vet ni precis allting i ordning jag har gjort heela helgen ;) Hoppas ni inte har så lite av liv så att ni läser det... hehe

En bild från lördags. Helt sinnes vad smink kan göra ;)
-----
Update: Solen lyser på halsen och inte på ansiktet och därav de olika färgerna xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0