the helg

jag lovade att jag skulle göra ett inlägg varje dag om den dära listan. Det sprack ju rätt ordentligt i helgen.
Fredagen bjöd på fullfart! haha. Upp 05.45 för att göra sig i ordning för jobb vid 7. Jobbade till 13.00 för då skulle jag fara till stan för ett provpass på kanske ett nytt jobb. Jag kom loss vid 19/19.30 tiden och då fick jag skjuts av josse o jocke till haga där vi skulle förfesta. Det var faktiskt mycket trevligt, vi fick t.o.m se ett par ha sex i trapphuset mittemot! Hahaha, vi skrattade och var chockade ett tag ;)
-
vi skulle ta oss ut på five men vid halv 12 gick vi och vi kom ju inte ens in gratis och sen blev det alldeles för mycket drama, så jag pallade inte. Jag mötte upp några jobbarkompisar och vi hade bara trevligt med buzz osv ;P jag vann! ... nästan.
*
Lördagen var väl inte lika trevlig då, men ingen dator iaf ;P då vet ni! haha kort och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0