:)

Det har varit rätt fullt upp dessa dagar om någon har undrat vad jag gjort.
Igår: Jag for till tandläkaren, fick en gratis parkeringsbiljett och fick komma in 10 minuter tidigare. Kung! For sedan vidare till arbetsförmedlingen och hade mig därinne i 30 minuter (det gick snabbt). Sen fixade jag massa småärenden som behövde göras samt sökte jag jobb på 3 ställen. Kom dock mitt i lunchen som inte är så smart kanske...
Sen skulle jag kirra en färgtid hos min frisör som är galet poppis så man får inte tid på någon vecka sådär, men jag fick en dagen efter (idag)! Flyyyt......
Idag: Jag sov tills någon random man ringde mig och började fråga efter min morfar (har aldrig träffat honom) men jag visste inte riktigt vad han ville då jag var nyvaken. Hehe :P
Sen åt jag lunch hos farmor för att sedan åka in till stan och färga håret. Liite ljusare och liite fräschare än någonsin :) Det känns jätteskönt.
Jag ska försöka sluta att slänga ut pengar på materiella saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0