bara för dig älskling

Jag saknar ord.
De enda ord som cirkulerar runt i mitt huvud just nu är 'kommer vi att klara oss?'.
Jag har varit med om smärta förut, men inte på det här viset. Den jag älskar mest på denna jord är påväg ifrån mig och jag håller på att gå under. Han är den bästa människa som finns på denna jord.
Ingen är som min älskling, ingen. Den finaste, snällaste, trevligaste, konstigaste, underbaraste, skummaste människa jag någonsin har känt.
Älskling, om du läser det här så vill jag bara att du ska veta hur mycket jag kan vända och vrida på mig för att det ska bli bra igen. Du är mitt allt och kommer att vara det resten av mitt liv.
Det är du som har lärt mig var riktig kärlek är, det är du som är min kärlek.
<3

Vi behövde inte ens göra något speciellt för att jag skulle ha en underbar tid med dig. Att bara ligga i sängen och hålla om varandra tills det blev mörkt var nog min favoritdel. Förutom alla dina kyssar, helst den mysiga i pannan. Du får mig och känna mig trygg i dina armar och om jag ledsen så finns du där och tr östar mig.
Vi har haft otroligt roliga tider tillsammans också då vi t.ex. låg och tänkte på vad det fanns för barnnamn och vi kom fram till Voldemort/Volde. Vi skrattade och skrattade tills tårarna rann, men ingen fattar skämtet för det var bara du och jag där. Bara du och jag. Eller då jag började kittla dig tills du låg på marken och panikskrattade även fast jag inte ens rörde dig. Det är 2 av alla fina minnen som jag aldrig kommer att glömma. Då allting var så enkelt, då ingenting kunde bryta ner oss. Då det bara var du och jag.
<3
Jag kommer alltid att stå vid din sida oavsett vad som händer, för du är den jag älskar. Jag kommer att sakna då vi alltid går hand i hand vart vi än går. T.o.m  de 20 metrarna när vi just parkerat bilen hemma och ska in genom porten.
Bejbi, jag vet du behöver tid och jag ska ge dig det. Men jag vill verkligen inte att vi ska slänga bort det fina vi har haft tillsammans.
Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig min älskade. Kom ihåg det <3


Kommentarer
Postat av: Lodell

Men så himla fint skrivet gumman min! :D Jag är här, då, nu och alltid!! det vet du <3

2011-09-04 @ 22:03:31
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0