dagens

Dagens humör: Lite halvseg och trött. Mest pga vädret! 
Dagens mående: Hungrig 
Dagens borde: Jag borde verkligen duscha 
Dagens frisyr: En ful knut på huvet så jag är hejkomochhjälpmig
Dagens smink: Har inte kommit så långt än
Dagens klädsel: mjukisbyxor, tröja, sockar osv
Dagens planer: Duscha, fixa, leva
Dagens materiella vill ha: Nudlar? Eller menar man kläder? 
Dagens fundering: Vilken film jag ska se/ladda hem
Dagens beroende: Har inte kommit så långt på dagen
Dagens tråkigaste: Att behöva duscha, bara drygt! 
Dagens längtan: Tills bejbi kommer hem :D 
Dagens superlängtan: Tills mina nudlar är klara.... (A) 
Dagens tidning: Vecko revyn
Dagens låt: Ingen för dagen direkt tror jag
'

Skönt att jag just nu har framställt mig som världens slusk! Mjukisbyxor, äcklig knut, vill inte duscha ^^ Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0