:)

god eftermiddag :)
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg efter det föregående inlägg jag gjorde. Men jag kan väl kanske säga att det är bra nu. Sen kan vi lämna det :)
<3
Igår skulle jag vara ledig men jag blev inringd till jobbet och skulle komma så snabbt som möjligt. He gick ju bra. Vid halv 5 var det tydligen visning här i lägenheten utan att varken jag eller marcus visste om det. HALV 5?! Om jag hade varit ledig hade jag legat och pruttat i soffan och marcus hade just kommit hem från jobbet och hamnat i kalsongläge. Bra där mäklarna, bra där! Tur att jag hade plockat bort lite i lägenheten, men den var långt ifrån perfekt. Ajaa...
Påtalom lägenhet, så har vi bokat in en visning på en på fredag! Hoppas den är fin i verkligheten också! :D

Vill tillbaka till värmen!


Kommentarer
Postat av: anna

Jaa han stannar!! Det skulle bli för dyrt + att dom bara skulle få 4 dagar ledigt och man kunde göra ungefär samma sak här hemma :)



haha vi är nördar!

Bra att ni lever igen, heja er :D

2011-09-08 @ 20:17:04
URL: http://annaste.blogg.se/
Postat av: T

Så skönt att höra att det är bra nu!!

2011-09-09 @ 20:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0