svammel

Nu tar vi till hårdhandskarna. Eftersom jag har blivit som jag har blivit pga massa olika grejer psykiskt, så innebär det att kroppen får lida fysiskt då jag inte kan sova. Nu kanske det kan gå för första gången denna vecka. Klockan är snart 10 och jag har en bok och sömnpiller, men tyvärr ingen som säger godnatt :/ Vi får se om detta går. Hoppashoppashoppas! Jag är less på livet som fan kan jag tala om för er. Det är inte enkelt någonstans!
*
Ahja, upp och jobba 7-12 imorgon och sedan har jag rast på 4 timmar sen jobba från 16-21. Skön....t. Int. Jag får se det positivt för jag gör det ju ej gratis :P
Svammel!
Nu ska jag försöka koppla mina tankar på något bra och sedan ta till hårdvaran. Om jag lever imorgon? vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0