tlött

ååååååhåååhåååå jag är tragiskt trött idag också! Idag är det visning på riktigt, så jag måste vara ute ut lägenheten på 50 minuter. Vad ska jag göra dådå? Sova i bilen? ;)
*
Vilket trevligt höstväder vi har fått också.. int. Regnregn och åter regn. Det hade ju inte suttit fel med en resa till lite varmare breddgrader xD
*
Hoppet igår förresten. Marcus gick o la sig typ halv 12 och jag gick o la mig betydligt senare igår kväll och när han sover själv så ah, då svettas han. Inte när han sover med mig... wierd. Men iaf, självklart hade han legat på min sida så MIN kudde var blöt, MIN sida av lakanet var blött och MIN del av täcket var fuktigt........ Jag blev inte glad kan jag meddela er :O
Då vet ni det, ovärt vetande. Kyss o klapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0