we lost it

Vart tar vi oss härifrån nu?
Jag är less, jag vet att du är less men när ska du lessna på att förstöra för andra?
För att göra något bra måste man lyssna och ta till sig... Vissa har förmågan och vissa inte.
Jag sitter fast, vi sitter fast. Det är som om vi har trampat i kvicksand och desto snabbare det går desto djupare hamnar vi. Det är mycket frågor som surrar runt inuti mitt huvud just nu. Tar vi oss vidare? Ska jag ge upp? Ska jag låta dig vinna? Är jag redo? Orkar jag?
Ingen sa att det var positiva tankar heller.
Vem behöver fiender när man har såna "vänner"?
Hoppet finns inte med mig just nu, undra om jag hittar det igen.
Jag kan inte tänka klart, jag kan inte sova, jag kan inte jobba och jag kan knappt äta. Jag har varit med om smärta förut, men inte någon som ville göra det med vilja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0