tji fick jag

Har jobbat idag också :D Som sagt, klantighet är mitt mellannamn, det kanske ni har lärt er. Igår(?) stod jag i disken hela dagen och jag tappade inte en endaste pinal, som jag inte har gjort på länge. Meeeen idag small det! Hade laddat upp en hel bricka med 3 tallrikar, flera glas och kaffemuggar och skulle ställa in det i diskstället. Haha, istället la jag alltihop på golvet. Crasch och boom lät det och så hör man mig säga: "SÅDÄRJA!". Haha, lol på mig. Cuttade mig lite och fick lite glas i crocsen, men vad ska man göra? - tji fick jag helt enkelt.
'
Annars har det gått bara fint att jobba och Elin o co kom o käkade med mig, ytterst trevligt :) Sen kom andra Elin och höll mig sällskap några timmar under sista timmarna innan stängning. KUUL! :D
'
Btw, jag vet att min blogg ser ut som ett efterblivet mongo men jag skulle faktiskt ändra header och hela köret fast sen insåg jag att jag glömt bort hur man gör alltihop. Hehe, så en vacker dag ska jag ta tag i det där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0